Ένα (ακόμα) makeover φωτιστικού!

Μπήκα δυναμικά στο υπνοδωμάτιο των μεγαλύτερων κοριτσιών μου...τι σημαίνει αυτό?Πολλά και διάφορα.Μεγάλες αλλαγές στη διακόσμηση,στα χρώματα,στο ύφος,στο στυλ.Δεν θα σας πω πολλά όμως σήμερα.Θέλω να σας κρατάω σε αγωνία!
Θα σας ξεναγώ σιγά σιγά μέχρι να φτάσω κι εγώ να τελειοποιήσω αυτό που έχω στα σχέδιά μου.Βρίσκομαι ήδη σε πολύ καλό δρόμο όμως επειδή οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν την διαφορά και θέλω να βγει κάτι πολύ όμορφο,το προχωράω αργά και σταθερά.

Κάνοντας λοιπόν σήμερα την αρχή,θα σας δείξω το φωτιστικό,αυτό το ταλαιπωρημένο φωτιστικό που το έχετε δει και ξαναδεί να αλλάζει μορφή.Να γίνεται vintaze,ακόμα και μπαλαρίνα.
Σαν τις τέσσερις εποχές μου μοιάζει τώρα που το βλέπω...πλάκα έχει!
Πάμε να δούμε πως έγινε αυτή η τελευταία μεταμόρφωση.
Το καπέλο ήταν ήδη σχεδόν ξεχαρβαλιασμένο.Τι να σου κάνει κι αυτό κόλλα-ξεκόλλα υφάσματα,τούλια και δαντέλες...

Αυτό με βοήθησε βέβαια γιατί καθώς του έβγαλα τη στολή της μπαλαρίνας,το άνοιξα και το άπλωσα πάνω στο πανί που ήθελα να του ξανακολλήσω.Και εδώ θέλω να πω το εξής για εσάς που ασχολείστε με κατασκευές.Αν βρεθείτε μπροστά σε υφάσματα,αγοράστε καναδυό μέτρα καραβόπανο που είναι χονδρό πανί σε μπεζ χρώμα.Θα το χρειαστείτε σε πολλές δημιουργίες σας όπως κι εγώ.Θυμηθείτε τον πίνακα για φωτογραφίες και έρχονται κι άλλες ιδέες!

Σχεδίασα λοιπόν πάνω στο ύφασμα σε ποιο σημείο θέλω να κόψω(λίγο μεγαλύτερο από το καπέλο)για να το γυρίσω από την εσωτερική πλευρά και να το κολλήσω.

Πριν ενώσω τις δύο πλευρές του καπέλου,έβαλα λεπτή αυτοκόλλητη ταινία και δημιούργησα σχέδια.
Χρωμάτισα τα κενά ανάμεσα από τις ταινίες και μετά τις αφαίρεσα.Έτσι απλά!

Κόλλησα με σιλικόνη τις δύο άκρες του και εκείνο το ξεμανταλιασμένο κομμάτι που είχα στην αρχή,έγινε ένα εμφανίσιμο καπέλο φωτιστικού!
Ένα βαψιματάκι με λευκή ριπολίνη νερού για τον σκελετό και έτοιμο!

Έδωσε αμέσως χρώμα και χαρακτήρα,σε ένα δωμάτιο που έβγαλε τα φρου φρου του,τα έντονα φούξια και σε όλες τις αποχρώσεις του ροζ χρώματά του και έγινε κατάλληλο για τις δύο μικρές κυρίες που μεγάλωσαν...♥

Και το βράδυ αναμμένο!

Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι και να περάσετε όμορφα!
Σας φιλώ ♥

17 σχόλια

  1. Αυτό είναι!! Ένα φωτιστικό που ανάλογα τα κέφια και τη διάθεση παίρνει νέα ζωή!!! Νομίζω πως αυτή η τελευταία μεταμόρφωση είναι και η καλύτερή του ;)
    Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια μεταμόρφωση!!!
    περιμένουμε κ το υπόλοιπο δωμάτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα έχει αλλάξει πράγματι εντελώς πολλές φορές και η κάθε μια είχε γούστο! Μου αρέσει που το έκανες τώρα χρωματιστό! Βγάζει κάτι χαρούμενο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ομορφοοοοοοο!! Αυτη είναι -προς το παρον- η αγαπημένη μου μεταμόρφωση!! καλημέρα Λαμπρινη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο,κοπέλα μου,γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο έγινε! Μοντέρνο σε αυτή του τη μορφή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά ε, εμείς οι δύο περπατάμε δρόμους παράλληλους τελικά... Κι εμείς αυτή τη δουλειά κάνουμε αυτόν τον καιρό, μετατρέπουμε το παιδικό κοριτσίστικο δωμάτιο σε εφηβικό! Θα σας τα δειξω όταν τελειώσω, το Σ/Κ ράβω κουρτίνες.
    Το φωτιστικό έγινε εξαιρετικό και σίγουρα θα αρέσει και σ' αυτά τα μυστήρια πλάσματα που κάποτε ήταν τα γλυκά μας παιδάκια!
    Φιλιά πολλά, καλή χρονιά στα σχολειά μας να έχουμε και καλό κουράγιο!

    υγ: Καλά αυτα τα 39 στοιχεία πια... μιλάμε για μεγάαααλο κόλλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, Λαμπρινή είναι τέλειο! Ε, μα έχεις γίνει η καλύτερη ειδικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα μου άρεσε πολύ και το φωτιστικό μπαλαρίνα,αλλά η τωρινή μεταμόρφωση έδωσε ένα καινούργιο φωτιστικό που ταιριάζει παντού!!Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπέροχο! και οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα μεταμορφώθηκε το φωτιστικό για τις μικρές δεσποινιδούλες σου!
    Καλή σχολική χρονιά να έχουν!
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλό φθινόπωρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρά στο κουράγιο σου να προχωρήσεις στην 4η και νομίζω πιο όμορφη μεταμόρφωση. Είναι τέλειο για το δωμάτιο των δεσποινίδων. Καλό Σαββατοκύριακο Λαμπρινή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είχα ξετρελαθεί με το φωτιστικό μπαλαρίνα, τώρα όμως έγινε πιό μοντέρνο και κατάλληλο για τις νεαρές δεσποινιδούλες. Είναι τέλειο!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαπα, και η τρίτη μεταμόρφωση είναι τέλεια!! Πιο "δεσποινιδίστικη" , πιο κουλτουριάρικη !!!
    Να'σαι καλά, Λαμπρινή μου και να'χεις ένα όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαινεται φανταστικο! Μπραβο σου!
    Καλό μήνα, καληνύχτα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλα λαμπρινη τελειο ...με τα κοριτσια ειναι λιγο πιο ευκολα τα πραγματα στη διακοσμηση με τα αγορια εφηβους τι κανουμε μου λες ?χαχαχαχαXD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτική μεταμόρφωση Λαμπρούκα μου!!!1
    Καιρός ήταν να μας δείξεις καινούργια πράγματα!!!!!
    Φιλάκια πολλά!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή