Τριανταφυλλένια τούρτα!

Τούρτα γενεθλίων με θέμα τα τριαντάφυλλα φτιαγμένα από εύκολη και πολύ νόστιμη κρέμα βουτύρου.

Αυτή δεν είναι μια τούρτα που έφτιαξα πρόσφατα...είναι από τα γενέθλια της Αγγελίνας το καλοκαίρι.Και χωρίς αμφιβολία είναι μία από τις ωραιότερες και πιο γρήγορες τούρτες που έχω φτιάξει ως τώρα.

Φτιάξε μια εντυπωσιακή τούρτα με τριαντάφυλλα από κρέμα βουτύρου

Είναι ψηλή γιατί  μοίρασα το μείγμα του κέικ σε τέσσερα ίδια,μικρά και στρογγυλά ταψάκια.
Για γέμιση επέλεξα να βάλω βουτυρόκρεμα,το ίδιο και εξωτερικά.


Την βουτυρόκρεμα για την εξωτερική διακόσμηση την μοίρασα σε τρία μπολάκια και την χρωμάτισα στις αποχρώσεις του ροζ με χρώμα ζαχαροπλαστικής.
Λίγες σταγόνες κόκκινο χρώμα για ανοιχτό ροζ,λίγες περισσότερες για πιο έντονο ροζ και ακόμα περισσότερες για ένα ακόμα πιο έντονο ροζ.Απλά πράγματα!
Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τα παντεσπάνι,να χρωματιστούν κι αυτά με τον ίδιο τρόπο όπως είχαμε δει και στην τούρτα ουράνιο τόξο.


Ας δούμε πόσο εύκολο είναι να δημιουργήσουμε τα τριαντάφυλλα.
Αρχικά πρέπει να έχουμε την κατάλληλη μύτη (σε σχήμα μεγάλου αστεριού) για να τοποθετήσουμε στην σακούλα-κορνέ.
Ξεκινάμε από το κέντρο κάθε τριαντάφυλλου και μεγαλώνουμε κυκλικά όσο θέλουμε και όσο μας παίρνει.Δύο-τρεις φορές είναι αρκετές για να έχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα.
Συνεχίζουμε να δημιουργούμε τριαντάφυλλα σε ολόκληρη την τούρτα,πρώτα τριγύρω και έπειτα στο επάνω μέρος της.Μπορούμε να διακοσμήσουμε ακόμα λίγο την τούρτα βάζοντας μερικά ασημί ζαχαρωτά μπαλάκια στο κέντρο κάθε τριαντάφυλλου.Δείχνει εξαιρετικά σικάτη και εντυπωσιακή!


Την βουτυρόκρεμα την έφτιαξα ως εξής.
Χτύπησα στο μίξερ 500 γρ. ζάχαρη άχνη,
250 γρ. βούτυρο
3 κουταλιές της σούπας νερό
 2 βανίλιες.

Αν θέλετε να είναι και η γέμιση της τούρτας με βουτυρόκρεμα,ίσως χρειαστεί να αυξήσετε τις ποσότητες στα υλικά.


Καλή συνέχεια γλυκιά και τριανταφυλλένια παρεούλα! Σας φιλώ ♥

23 σχόλια

  1. Είναι απίθανη! Τριανταφυλλένια με τα όλα της!
    Καλημέρα Λαμπρινή και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμ τετοια τουρτα μαλιστα την ζηλευω και εγω να σου παραγγείλω μια για τον Μαρτη , χριστουγεννιατικο πανηγυρι ξεκιναμε και φυσικα σε περιμενω Λαμπρινη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η τούρτα της! Δεν έχω καταφέρει ποτέ να φτιάξω τίποτα καλό με καρνέ ζαχαροπλαστικής, απλά δεν το έχω, το'χω πάρει απόφαση όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οκ αποφασίστηκε! Φέτος θα φτιάξω εγώ την τούρτα για τα γενέθλιά μου! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι συγκλονιστική!!!!Την αγαπώ! Ομως το καλύτερο είναι που εσυ η πολυμήχανη μάνα θεωρείς πως είναι γρήγορη κι εύκολη και εγώ την βλέπω και ταράζομαι!!!!Είσαι θεά!Αυτό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανεμορφη και τριανταφυλλένια!!! καλη σου μερα Λαμπρινη μου!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειααααα!!!
    Πάρα πολύ εντυπωσιακή, παρόλο που δεν είναι τόσο δύσκολος ο στολισμός. Βασικά φαντάζομαι ότι το δύσκολο θα είναι να βγουν ομοιόμορφα στο μέγεθος τα τριαντάφυλλα. Εκτός από βουτυρόκρεμα λες να γίνεται και με σαντιγί?
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύκολη λύση ,μα δείχνει επαγγελματική η τούρτα!!! και η βουτυρόκρεμα σχεδόν παιχνιδάκι ,έτσι όπως μας την περιγράφεις.Πάει για pin στις συνταγές μου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η πιο όμορφη σπιτική τούρτα που έχω δει,τελικά έχεις ταλέντο και στη ζαχαροπλαστική!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω τέλεια!!!!!! Μπορει να λες οτι ειναι εύκολη αλλα δεν φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίθανη!!! Πραγματικά από εμφάνιση είνΙ τέλεια, είμαι σίγουρη και από γεύση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μραβο Λαμπρινη μου εγραψες παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν ξέρω από γεύση αλλά από εμφάνιση σχίζει η τούρτα σου Λαμπρινή μου! Συγχαρητήρια! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ εντυπωσιακή αλλά εύκολη. Θα τη δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη η τριανταφυλλένια σου τούρτα.. Λαμπρινή μου νομίζεις οτι αναδύει τα αρώματα των λουλουδιών να έχεις μια ομορφη εβδομαδα φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όνειρο είναι!!!!!Μπράβο χρυσοχέρα!!!!!!!Θα μου άρεσε και για αρραβώνα με τέτοιο στόλισμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όντως είναι από τις ωραιότερες!! Μπράβο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ουυυυυυυυυυ, μπράβο σου! Πολύ όμορφη! Θα την επιχειρήσω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας! Σε τούρτα παγωτό γίνεται αυτή η διακόσμηση? Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή