Diy μαξιλάρι με αφρό ξυρίσματος.

Τον τελευταίο καιρό ασχολούμαι εντατικά με τη διαμόρφωση και διακόσμηση του μπαλκονιού.
Μπορώ να πω πλέον ότι έχω καταλήξει σε αυτό που μου αρέσει και έχω τελειώσει τα περισσότερα από αυτά που ήθελα.Έχω κάνει διάφορες μικρές αλλαγές από αυτό που είχατε δει παλιότερα εδώ αλλά είναι που δεν μπορώ να βλέπω συνέχεια τα ίδια πράγματα στην ίδια θέση!
Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή για μην βαριόμαστε!
Από την αρχή της εβδομάδας άρχισα να βάφω και μερικές γλάστρες και να φυτεύω καινούρια λουλούδια.Η απόλυτη χαλάρωση πραγματικά!Αυτά που μένουν να ολοκληρωθούν είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που πάντα κάνουν την διαφορά και που προσωπικά δίνω μεγάλη σημασία σ' αυτές.Όπως αυτό το μαξιλάρι που θα σας δείξω σήμερα!

Δύο κομμάτια ύφασμα στην ουσία,που από το τίποτα έγιναν ένα πολύ όμορφο και χαρούμενο μαξιλάρι για την πολυθρόνα του μπαλκονιού!
Ας δούμε μαζί βήμα-βήμα πως το έφτιαξα και τα υλικά που θα χρειαστούμε.
Θέλουμε ένα ανοιχτόχρωμο ύφασμα,λευκό ή μπεζ(όπως είναι και το δικό μου).
Αν έχετε μια έτοιμη μαξιλαροθήκη ακόμα καλύτερα!
Θα χρειαστούμε αφρό ξυρίσματος,ένα πλαστικό τραπεζομάντιλο ή σελοφάν ή ένα οποιοδήποτε πλαστικό για να στρώσουμε εκεί που θα εργαστούμε.Θέλουμε ακόμα ακρυλικά χρώματα,ξύλινα καλαμάκια και ένα μεγάλο χάρακα.

Ξεκινάμε την διασκέδαση γιατί πρόκειται για μια διαδικασία διασκεδαστική,απολαυστική και άκρως δημιουργική!
Θα απλώσουμε τον αφρό στην πλαστική επιφάνεια σε μέγεθος περίπου όσο και το κομμάτι του υφάσματος.

Μετά θα πάρουμε τα χρώματα και θα ρίξουμε εδώ κι εκεί πάνω στον αφρό.Με τα ξυλάκια θα κάνουμε διάφορα ακατάστατα σχέδια με τα χρώματα.Δεν υπάρχει σχέδιο γι' αυτό,ότι μας αρέσει!

Τώρα είναι η στιγμή να βάλουμε το ύφασμα πάνω στον πολύχρωμο αφρό.
Θα το πατήσουμε λίγο με τα χέρια μας για να "κάτσει" το χρώμα στο ύφασμα.

Θα σηκώσουμε από τις δύο άκρες το ύφασμα και θα το ακουμπήσουμε σε μια καθαρή επιφάνεια.
Τώρα είναι η στιγμή της αποκάλυψης!
Θα πάρουμε τον χάρακα και θα μαζέψουμε όλο τον αφρό πάνω από το ύφασμα.

Αυτό που θα δείτε από κάτω θα σας ξετρελάνει και θα θέλετε να φτιάξετε κι άλλο,κι άλλο και με άλλα χρώματα και με άλλους συνδυασμούς!Είναι εθιστικό!

Αυτό ήταν!Το χρώμα ενσωματώθηκε στο ύφασμα και δεν θα φύγει εκτός από ελάχιστο περιττό που αυτό θα γίνει αναγκαστικά γιατί μετά το ύφασμα πρέπει να το πλύνουμε στο χέρι.
Θα περιμένουμε να στεγνώσει(μαζί με άλλο ένα ίδιο που θα έχουμε ετοιμάσει)και μετά θα τα ράψουμε για να φτιάξουμε μια μαξιλαροθήκη.Αν δεν έχετε ραπτομηχανή,κάντε το στο χέρι!

Το πίσω μέρος του μαξιλαριού μου είναι διαφορετικό και αυτό γιατί λυπήθηκα να πετάξω τόσο αφρό που είχα χρησιμοποιήσει.Τι έκανα λοιπόν!
Πάνω στον ίδιο αφρό που χρωμάτισα το πρώτο ύφασμα,έριξα κι άλλα χρώματα και εκεί ακούμπησα και το δεύτερο κομμάτι υφάσματος.Το αποτέλεσμα βγήκε τελείως διαφορετικό,ακόμα πιο ακατάστατο αλλά πιο χρωματιστό!

Κάντε τις δικές σας δοκιμές πάνω στο ύφασμα,παίξτε με διάφορα χρώματα και φτιάξτε πολλά μαξιλαράκια με αυτήν την τεχνική!Εγώ θα φτιάξω κι άλλα εννοείται αλλά για το μαξιλάρι και για τις  δοκιμές που έκανα χάλασα 2 μπουκάλια αφρό ξυρίσματος...να μη ξεχάσω ν' αγοράσω γιατί κάποιος θα τον χρειαστεί και δεν θα τον βρίσκει...!γκουχου γκουχου...

Έχω ακόμα ένα μαξιλάρι να σας δείξω με μια διαφορετική τεχνική αλλά το ίδιο εύκολη και διασκεδαστική.

Προς το παρόν ετοιμάζουμε το περιοδικό μας για να βγει σύντομα στον αέρα!
Θα είναι ένα τεύχος καλοκαιρινό που θα λατρέψετε πραγματικά,οπότε μείνετε συντονισμένοι!
Μπορείτε να δείτε και να θυμηθείτε το περσινό τεύχος του Cook Craft Create εδώ για να πάρετε καλοκαιρινές ιδέες διακόσμησης και συνταγών.

Μέχρι τότε σας φιλώ και σας εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Η θερμοκρασία ανεβαίνει,τα σχολεία κλείνουν και έχουμε μεγάλη χαρά!!!!♥

22 σχόλια

  1. Καλημέρα!!!Έγιναν υπέροχα και πρωτότυπα!!Φοβερή η ιδέα σου!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο πρωτότυπη η ιδέα σου Λαμπρινή μου!! Μπράβο σου!! Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαμπρινή, τι κόλπο είναι αυτό! Στο μεταξύ σκοπεύω κι εγώ να φτιάξω κάτι μαξιλάρια, εντελώς άλλο από αυτό που προτείνεις και με βλέπω να κάνω το σπίτι μου του μαξιλαριού, αν προσθέσω και τη δική σου πρόταση! Σούπερ. Καλημερούδια CCCgirl! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καταπληκτική ιδέα!
    υπέροχες οι φωτο και όλη η παρουσίαση, σε ευχαριστούμε Λαμπρινή!

    καλό σαββατοκύριακο και καλό καλοκαίρι να έχουμε!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίθανο!! Το καρφιτσώνω και μπαίνει στα προσεχώς!

    Ο δικός μου δε χρησιμοποιεί αφρό γιατί του προκαλούσε δερματικά προβλήματα. Λες να κάνει κι ο αφρός- σαντιγί; Χα,χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πανέμορφο το μαξιλάρι σου!!! Φοβερή η ιδέα με τον αφρό!Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!
    Δεν έχω λόγια, έχω ενθουσιαστεί!!!! ΤΕΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ βρε Λαμπρινή μας έφτιαξες τη μέρα με τα κολπάκια σου.Φιλιά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Yπέροχο! Ήξερα γι αυτή την τεχνική σε χαρτί και ήθελα να την χρησιμοποιήσω στα πασχαλινά αυγά μου αλλά δεν πρόλαβα! Δεν ήξερα ότι μπορεί να γίνει και σε ύφασμα! Ταίριαξε άψογα με το τραπέζι!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την είχα δοκιμάσει την ιδέα σε καμβά,όπως μας είχε δείξει η Δήμητρα,λειτουργεί τέλεια και σε ύφασμα λοιπόν.Τέλεια,χρωματιστή ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το μαξιλάρι σου Λαμπρινή μου!! Χαρούμενο και ρομαντικό με τα χρώματα που έβαλες!! χαχαχα μου έδωσες μία τρελή ιδέα τώρα.. Όταν βαρεθώ τα άσπρα καλύμματα του καναπέ, μπορώ να τα βάψω! Υπογλώσσια μόνο να θυμηθώ να πάρω.. για τις υπερβολικές αντιδράσεις μερικών!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άλλο πάλι τούτο!!! χιχιχι πολύ πρωτότυπη αυτή η ιδέα, τι να πω Λαμπρινή, πάντα μ'αφήνεις με το στόμα ανοιχτό! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλό.
    Θα το δοκιμάσω και θα σας πω.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο! Μου άρεσε πολύ! Επίσης το ότι είναι διαφορετικές οι πλευρές το βρήκα πολύ ενδιαφέρον. Αναλογα τη διάθεση επιλέγεις!
    Τα φιλιά μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ναιιιιιιι! Δίνει απίστευτο αποτέλεσμα .... εγώ ακόμη καμαρώνω τα καπέλα των φωτιστικών στην κρεβατοκάμαρα μου που έφτιαξα με αυτή την τεχνική! Τα χρώματα ταίριαξαν όμορφα στο καλοκαιρινό σου μπαλκόνι Λαμπρινή μου. Φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφο που βγήκε! Θα το επιχειρήσω. Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξαιρετική ιδεα κα πολύ διασκεδαστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απίθανο το αποτέλεσμα. Φοβερή η ιδέα με τον αφρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απίθανη η ιδέα , Λαμπρινή μου!! Φοβερά εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καταπληκτικά τα μαξιλαράκια!Πρέπει οπωσδήποτε να τη δοκιμάσω αυτήν την τεχνική.Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή