Ένας φωτεινός πίνακας για το Cook,Craft,Create!

Ξεκουραστήκαμε,γεμίσαμε θετική ενέργεια και ιδέες,ανανεωθήκαμε και επιστρέψαμε δυναμικά!
Το ξέρω,σας λείψαμε γιατί μας αγαπήσατε,μας αγκαλιάσατε και μας στηρίξατε από την αρχή!Γι' αυτό σήμερα για να σας ευχαριστήσουμε,έχω την μεγάλη χαρά να σας παρουσιάσω το νέο τεύχος του αγαπημένου μας περιοδικού αλλά και μια μικρή έκπληξη...Το Cook,Craft,Create απέκτησε τη δική του σελίδα,με όλα τα τεύχη του περιοδικού,με γνωριμία της ομάδας μας,με επικοινωνία για όποια απορία έχετε για κάποια κατασκευή ή συνταγή αλλά κυρίως με όλες τις ιδέες και προτάσεις του περιοδικού ταξινομημένες ανά κατηγορία για να μπορείτε γρήγορα να μεταφέρεστε στο συγκεκριμένο τεύχος και να διαβάζετε αυτό που σας ενδιαφέρει!


Το καινούριο τεύχος μυρίζει φθινόπωρο και σχολείο,τι άλλο θα μπορούσε βέβαια!
Δεν θα σας πω πολλά γι' αυτό,θα το διαβάσετε και μόνοι σας..θα σας πω μόνο ότι το αγάπησα πολύ ♥

Ίσως γιατί αγαπώ αυτήν την εποχή,ίσως γιατί βρήκα όλες τις ιδέες του εξαιρετικές και συνοδευόμενες με εξαιρετικές φωτογραφίες από τις δημιουργούς του,ίσως γιατί το δικό μου θέμα είναι ένας φωτεινός πίνακας που στολίζει το ανανεωμένο δωμάτιο των κοριτσιών μου...!

Ένα θα σας πω.Βγάλτε από τώρα τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια,θα σας φανούν πολύ χρήσιμα!
Όλες τις οδηγίες για την κατασκευή του πίνακα θα τις βρείτε στο περιοδικό αναλυτικά,με φωτογραφίες και απλά βήματα.

Αν δοκιμάσετε να φτιάξετε κι εσείς τον δικό σας φωτεινό πίνακα,μην περιοριστείτε να τον τοποθετήσετε μόνο στο παιδικό δωμάτιο.Θα μπορούσε να διακοσμήσει κάθε δωμάτιο του σπιτιού ακόμα και το σαλόνι και να δίνει ένα γλυκό φωτισμό τα βράδια που θα χουχουλιάζουμε στους καναπέδες μας!


Φτιάξτε το καφεδάκι σας αυτήν την συννεφιασμένη και βροχερή Δευτέρα και απολαύστε το ξεφύλλισμα του περιοδικό με την ησυχία σας.Μην ξεχάσετε να μου πείτε τις εντυπώσεις σας!
Καλή εβδομάδα και καλή ανάγνωση!
Σας φιλώ ♥

15 σχόλια

  1. Καταπληκτικό !το διάβασα ήδη και το περιοδικό και το άρθρο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι σιγουρη οτι τα κορίτσια θα το λατρεψαν οπως αγαπησαμε και εμεις αυτο το περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω να είναι όντως εύκολο, γιατί θα σκάσω αν δεν καταφέρω να το κάνω!
    Θα σας διαβάσω το απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται τέλειος! Πάω να ξεφυλλίσω το περιοδικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι πολύ εντυπωσιακός!!
    Από πέρυσι τα Χριστούγεννα έχω πάρει δυο σειρές φωτάκια με μπαταρία και δεν τα έχω αξιοποιήσει ακόμα, θα ήταν ιδανικά για κάτι τέτοιο!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οτι να πω είναι λίγο και για σένα και για όλα τα υπόλοιπα κορίτσια.ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάω να το ξεφυλλίσω Λαμπρινή μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη κατασκευή, σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!
    Συγχαρητήρια!!!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο πίνακας είναι πολύ εντυπωσιακός! Τέλεια ιδέα! Το περιοδικό μου άρεσε πάρα πολύ. Κάνατε καταπληκτική δουλειά! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφοοοοοο!κι εγω παντα αφηνω φωτακια για να τα χρησιμοποιω ολο το χρονο για κατι τετοιες ομορφες ιδεες σα τη δικη σου!!!!
    καλη συνεχεια Λαμπρουκο μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Linda inspiração!!!
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι καταπληκτικός ο πίνακας Λαμπρινή μου!!! είσαι φοβερή μιλάμε!!!
    Γενικά όλο το περιοδικό ηταν εξαιρετικό και σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή